reklama

Takého muža by ženy chceli, keby...

...keby to nemalo jeden háčik.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Stretli sme sa dávno, ešte na základnej škole. Mala som 12, keď z ničoho nič po prázdninách prišiel do nášho mesta nový privandrovalec, s celkom iným správaním, na aké sme neboli od tých našich neschopných spolužiakov zvyknuté. Prišiel v ohlušujúcej tichosti a sadol si rovno ku mne. Nikdy som nebola zvedavá a neprehovorila prvá, no vtedy sa mi dralo do úst toľko otázok! Len čo som sa nadýchla, spustil. Prepáč, som Adam, prišiel som z východu. Naši sa rozviedli, a tak som sa musel presťahovať za mamou do Bratislavy. Prekvapená jeho odpoveďou na nevyslovenú otázku som len civela, ako vyoraná myš. Už vtedy vedel, nad čím premýšľam a na čo myslím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Adam bol veľmi obľúbený. Všetci ho mali radi. Učitelia pre jeho inteligenciu, športovci pre jeho silu, výdrž, obratnosť a férovosť, dievčatá pre jeho gentlemanské správanie a chalani z triedy? Pre jeho humor a schopnosť urobiť si blázna zo seba samého. Bol jednoducho úžasný. Vďaka nemu sa trieda zjednotila a stal sa z nás skvelý tým.

Sedeli sme spolu v jednej lavici až do konca gympla. Bola som na to pyšná, pretože sa z nás stala super dvojka. Baby mi závideli nielen to, že sedíme spolu v jednej lavici, ale hlavne, že sa mi zdôveruje, že iba ja viem to, čo iní nevedeli. Stal sa mojim ochrancom, mojim dôverníkom, mojim všetkým.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po strednej sa naše cesty nerozišli. Hoci sme začali študovať každý na inej škole, stretávali sme sa vždy, keď nám to čas umožnil. Rozveselil ma, keď som bola smutná, rozptýlil, keď som bola unavená, potešil, keď som bola pesimistická. Ani neviem kedy, no zaľúbila som sa do Adama. Možno by to nebol problém, keby...

Adam má iba dva metre, krásne vyšportované telo, oči ako dva uhlíky, úsmev a la Cassanova, jemné a silné ruky, na ktoré by zbalil všetky ženy, keby to nemalo jeden háčik...

...keby Adam vedel, kde je sever, keby nebol inak orientovaný.

lenka barcinova

lenka barcinova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimistická pesimistka filozofujúca nad nepodstatnými až vážnymi otázkami života vyplývajúcimi z konštalácie všetkých podnetov z vonkajšieho i vnútorného sveta ľudí, kompenzujúca svoju zbytočnú činnosť a existenciu tvorením, aby tak nebola len kvapkou v mori. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu