reklama

Kritika žien. Alebo dievčat?

V poslednom čase sa na náš spoločný svet pozerám akosi kriticky. Vždy som sa snažila vo všetkom a v každom vidieť najmä to pozitívne, no niekedy je toho už veľa. Čím ďalej, tým viac a častejšie sa totižto do mojich očí a uší dostávajú ohromujúce, šokujúce a nepochopiteľné činy alebo vyjadrovanie dnešných žien- dievčat.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Ja sa tomu už vlastne ani nečudujem, že normálni, slušní a dobre vychovaní muži/ chlapci, si nedokážu nájsť priateľku, ktorá by bola aj do koča aj do voza. Ja by som v dnešnej dobe, ani nechcela byť mužom, pri predstave, že by som musela neustále dobýjať srdce akejsi dievčiny v snahe, že možno konečne nájdem tú pravú, že možno v skutočnosti je úplne iná, ako sa na prvý pohľad prezentuje... dúfať, že pri sladkom výzore sa to nekončí a zakaždým sa popáliť. V súčasnosti akoby sa úlohy ženy a muža vymenili. Muž prestáva dobýjať ženu, žena naopak štartuje po mužovi. Je to únavné. A vlastne, pomaly sa aj začínam hanbiť, že som žena, lebo mám strach, že aj mňa o chvíľu nejaký muž na ulici len tak v hlave hodí do jedného vreca s tými ostatnými. Mňa to uráža, pretože stále sa nájdu aj tie normálnejšie!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale čo je to byť nenormálny? Relatívny pojem? Nemám na mysli pojem z medicíny, no k určitým indivíduám, by sme ho mohli priradiť.

Som študentka vysokej školy a pomerne nedávno som bola ešte násťročná. Čo je nepochopiteľné pre mňa, je správanie dnešných dievčat v puberte. Veď my sme také neboli. Áno, klamala by som, keby som tvrdila, že sme sa nikdy neopili, no nepili sme na ulici, pred diskotékami, na zastávkach. Dokonca sme sa správali slušne, keď sme navštívili bary a diskotéky. Pre nás boli nadávky známe, lebo povedzme si na rovinu, kto si nezanadáva, no nadávky do úst dievčat nepatria. Je to nechutné a svedčí to len o mentalite húpacieho koníka. Ale čo je v súčasnosti na dennom poriadku? Práve to, že môžete vidieť dievčatá a ženy rôznych vekových kategórií nadávať a správať sa ako ožrani v krčme. Áno, je sloboda prejavu, ale treba si uvedomiť aj to, že prezentujeme sami seba a najmä, že naším chovaním ovplyvňujeme spoločnosť v našom okolí. Takto sa aj šesťročné deti veľmi rýchlo naučia všetky nadávky od výmyslu sveta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo je ešte zarážajúce, sú ich názory a experimentovanie v sexuálnej rovine. Kto to kedy videl, bozkávať sa len tak so svojimi kamarátkami, pretože je to cool a je to zaujímavé? Pre mňa za mňa, robte si čo chcete, ale opäť, nerobte to na verejnosti. Veď už neraz som bola svedkom toho, ako sa dve dievčiny náruživo bozkávali pred obchodným centrom a mohli mať tak najviac 14 rokov. Alebo taký príbeh jedného pubertálneho páru 15-ročnej baby a 17-ročného chalana. Rozišli sa asi 3x až si dievčina nenašla nového priateľa a neprišla za bývalým s tým, či by s nimi nešiel do trojky. Hm, zjavne v nej drieme duch- experimentátor.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Taká puberta je veľmi zaujímavý vek, kedy sa každý jedinec hľadá. Väčšinou to s každým dobre mixuje. Zmeny nálady, zovňajšku i chutí. Dievčatá v puberte sú ale hotová skaza. Netvrdím že všetky, ale mám pocit že nadmerná väčšina. Ich nutnosť za každú cenu zaujať i keď by sa mali strápniť na plnej čiare, nadmiera make-up –u (pričom im nerobí problém líčiť sa na verejnosti) so strašidelnou kombináciou outfit-u vysokých podpätkov na ktorých nevedia chodiť a školskou taškou na chrbte, prípadne spolu s kabelkou v ruke, experimentovanie so štýlmi a tvrdenie, že ja som punker alebo emo. Neustály hurónsky smiech a oplzlé reči....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Je toho namojdušu veľmi veľa, čo by sa dalo pri kritike žien 21. storočia spomenúť. Nie sú to totiž iba dievčatá v puberte, ale i dospelé ženy, ktoré sa veľakrát prezentujú otrasne a status ženy, si ani nezaslúžia. Alebo stačí mať iba ženské orgány?

lenka barcinova

lenka barcinova

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Optimistická pesimistka filozofujúca nad nepodstatnými až vážnymi otázkami života vyplývajúcimi z konštalácie všetkých podnetov z vonkajšieho i vnútorného sveta ľudí, kompenzujúca svoju zbytočnú činnosť a existenciu tvorením, aby tak nebola len kvapkou v mori. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu